UNBOXING : UX IN E-COMMERCE
Op donderdag 29 maart organiseerden fulfilment partner DistriMedia en EMAKERS een seminar rondom klantervaring in e-commerce.
Gedreven door de steeds scherpere proposities van wereldwijde e-commerce giganten, blijft de verwachting van zowel de consument als de zakelijke klant alsmaar toenemen. Enerzijds is de bezorging van de bestelde artikelen vaak het enige fysieke klantcontact met zogenaamde digital native brands en zeer bepalend of er terug wordt gekocht. Anderzijds verwachten klanten een omnichannel-klantervaring wanneer het een aanbieder betreft waarmee ze ook via andere kanalen contact hebben. Een van de grootste uitdagingen voor e-commerce spelers is daarom het aanbieden van een consistente customer experience.
DistriMedia en EMAKERS hebben als doel om de dienstverlening die normaal gezien alleen voor de gekende e-commerce giganten mogelijk is, ook bereikbaar te maken voor middelgrote spelers. Wenst u een uitnodiging voor de volgende keer? Meld uzelf dan onderaan deze pagina aan voor onze nieuwsbrief.

THE VALUE OF UXER EXPERIENCE
Spreker: David Geerts, Research Manager mintlab (KU Leuven)
HOW TO CONVINCE TODAY'S USER?
Spreker: Michiel Van Hove, CEO Fils et Papa

THE FUTURE OF THE LAST MILE
Spreker: Addy Rijkens, Marketing Manager PostNL België
CONVERSION & PAYMENTS
Sprekers: Arne Snauwaert en Aron Vanoverberghe, Partner Manager en Business Development Mollie
DE UITPAKERVARING
Spreker: Frank de Wulf, CEO DistriMedia
NIEUWE INTERFACES, MEER GEMAK
Spreker: Stefan Vermeulen, CEO EMAKERS